انتخابات در امنیت کامل برگزار شد/ میانگین زمان خرید نان در تبریز به ۱۱ دقیقه کاهش یافت
انتخابات در امنیت کامل برگزار شد/ میانگین زمان خرید نان در تبریز به ۱۱ دقیقه کاهش یافت
فرماندار تبریز در خصوص برگزاری انتخابات اسفند ۱۴۰۲ گفت: این انتخابات بدون هیچ مشکل امنیتی در تبریز برگزار شد.

به گزارش جارچی آذربایجان، یونس فاتح شامگاه چهارشنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه در خصوص نشست‌های شورای آرد و نان اظهار کرد: سال گذشته در کنار کاهش تخلف‌های این حوزه شاهد کاهش زمان خرید نان از ۵۱ دقیقه به ۱۱ دقیقه در تبریز بودیم، همچنین سال قبل برای رفع مشکل تامین نان این شهر در کوتاه مدت ۳۰۰ نانوایی را دو شیفته کردیم ضمن اینکه مجتمع‌های نانوایی را نیز توسعه دادیم، امسال هم در تلاشیم مشکلات شهر را در حوزه اجتماعی که کم هزینه است رفع و از ارجاع آن به حوزه انتظامی و امنیتی که بسیار هزینه‌بر است جلوگیری کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با برگزاری انتخابات ۱۴۰۲ بیان کرد:انتخابات بدون هیچ مشکل امنیتی در تبریز برگزار شد که ۸۰ درصد برگزارکنندگان انتخابات خود مردم بودند به همین دلیل می توان گفت که انتخابات در ایران یکی از مردمی‌ترین انتخابات به شمار می‌رود.

فرماندار تبریز در بخش دیگری از سخنانش مطرح کرد:در دهه گذشته هیچ اقدامی برای تامین نیازهای این شهر انجام نشده و امکانات تبریز و آذربایجان متناسب با ظرفیت‌های آن رشد نیافته است.

فاتح با بیان اینکه تبریز توسعه یافته اما فکری برای فضای سبز عام و تامین آب شرب آن در سال‌های گذشته نشده است، ادامه داد: حل مشکل آب شرب تبریز نیز نیازمند تکمیل حلقه آبی در دور تا دور این شهر است.

وی ضمن تشریح مطالبی در خصوص معضلات شهری همچون ترافیک اذعان کرد: ۱۴ طرح با ماهیت ترافیکی در تبریز در دست اجراست که شهرداری تبریز قول داده تا طرح‌های تاثیرگذار در رفع ترافیک این شهر را در اواخر بهار یا اوایل تابستان به مرحله بهره‌برداری برساند.

فاتح در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد:: تلاش می کنیم مشکلات شهر را در حوزه اجتماعی که کم هزینه است رفع و از ارجاع آن به حوزه انتظامی و امنیتی که بسیار هزینه‌بر است جلوگیری کنیم.