برگزاری نشست امور زنان و خانواده وزارت نیرو در آذربایجان شرقی
برگزاری نشست امور زنان و خانواده وزارت نیرو در آذربایجان شرقی
نشست مشاوران امور زنان و خانواده صنعت آب و برق آذربایجان شرقی با حضور مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده وزارت نیرو برگزار شد.

به گزارش جارچی آذربایجان، صبح امروز نشست مشاوران امور زنان و خانواده صنعت آب و برق آذربایجان شرقی با حضور «سمیه خداپرست» مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده وزارت نیرو، «معصومه گودرزی» مشاور امور زنان و خانواده مدیریت منابع آب ایران و مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری برگزار شد.

خداپرست در این جلسه با اشاره به موضوع ارتقای شغلی بانوان و رویکرد نشاط سازمانی، خاطرنشان کرد: قطعا حضور بانوان توانمند و تاثیرگذار، باعث رشد بهره‌وری و در نهایت امر به پیشرفت کشور موجب خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم رصد و شناسایی بانوان توانمند در صنعت آب و برق آذربایجان شرقی، گفت: شاخص‌هایی از جمله تجربه و تخصصی بودن، قانونمداری و حفظ شئونات اسلامی جزو معیارها است.

مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده، نوع تعامل بانوان را بسیار مفید دانست و تصریح کرد: امروزه باید ظرفیت و پتانسیل بانوان را یادآوری کرده و مطالبات را در حد توان درخواست کنیم تا کشور را به سمت توسعه و رشد سوق دهیم.

وی با اشاره به نقش بانوان در خانواده یادآور شد: بانوان شاغل در صنعت آب و برق نسبت به مدیریت مصرف انرژی بیشتر مسئول‌ هستند؛ چراکه با سختی‌ها و چالش‌های این حوزه به خوبی آشنا بوده و باید توجه ویژه‌ای به فرهنگ مصرف داشته باشند.