آینده روشن عرصه رسانه با حضور رسانه های جوان در نمایشگاه مطبوعات
آینده روشن عرصه رسانه با حضور رسانه های جوان در نمایشگاه مطبوعات
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی شکل گیری آينده روشن عرصه رسانه را با حضور رسانه های جوان در نمایشگاه مطبوعات عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری جارچی آذربایجان حسن گلی در بازدید از غرفه پایگاه خبری جارچی آذربایجان گفت: نمایشگاه کتاب و رسانه همیشه از رویدادهایی هستند که توجه مردم را به طور قابل توجهی به خود جلب میکنند و لذا امسال نیز بعد چند سال وقفه شاهد برگزاری این نمایشگاه هستیم که استقبالی که از نمایشگاه شده است در نوع خود بی نظیر است چنان که حتی پیش از شروع نمایشگاه از حضور پر ذوق و شوق دانش آموزان غافلگیر شدیم.

وی ادامه داد: حضور رسانه ها در نمایشگاه مطبوعات برای من از جذابیت های دیگر نمایشگاه کتاب است که هر ساله همزمان با آن برگزار میشود و لذا در این خصوص امسال نیز با حضور رسانه های جوان، نمایشگاه مطبوعات شکل دیگری به خود گرفته است و این رویش ها برای ما مایه خوشحالی است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اذعان کرد: جایگاه آذربایجان در دو موضوع تاریخ آذربایجان و به گفته مقام معظم رهبری که فرموده اند اگر تبریز مرکز تمدن و فرهنگ باشد آن را باید به عینیت نشان دهیم برای ما مصداق پیدا میکند که یکی از نقش های مهم انجام این وظیفه اساسی برعهده رسانه ها است که این نمایشگاه ها فرصتی برای فضاسازی و زمینه سازی در راستا ایفای نقش بهتر و دقیق تر در رسانه هستند.

گلی در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری جارچی آذربایجان درمورد تعداد رسانه های استان گفت: در حال حاضر امروز در استان آذربایجان شرقی ۵۵۰ رسانه فعال وجود دارد که این عدد میتواند کاهش یا افزایش یابد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم با انجام درست وظایفی که بر عهده داریم شاهد بهترین دستاورد ها در این عرصه باشیم.