چشم انداز حمایت مسئولان جهت پیشرفت هستیم
چشم انداز حمایت مسئولان جهت پیشرفت هستیم
بانوی فوتبالیست تبریزی عنوان کرد: چشم انداز حمایت مسئولان جهت پیشرفت هستیم.

ساناز ربیع لاله در گفت و گو با پایگاه خبری جارچی آذربایجان گفت: من از ۸ سالگی فوتبال را شروع کردم و در سن ۱۲ سالگی نیز برای اولین بار به تیم ملی دعوت شدم که سابقه بازی مقابل تیم های ازبکستان، بنگلادش، هند، امارات، چین، کره جنوبی و تایلند را در کارنامه خود دارم.

وی افزود: من در لیگ برتر نیز با تیم های ماشین سازی تبریز، شهرداری تبریز، استقلال خوزستان سابقه فعالیت و همکاری دارم که در این راستا عدم حضور اسپانسر در تبریز یکی از مشکلات اصلی است که باعث شده شهر تیمی نداشته باشد و ما نیز مجبور به بازی در شهر های دیگر شویم.

این لژیونر فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: به لطف خدا امسال توانستم به تیم «استانبول تلسیز اسپور» در لیگ دسته اول ترکیه بپیوندم و به جمع لژیونرهای فوتبال بانوان ایران نیز اضافه شوم که در این خصوص امید است با حمایت های مسئولین و مردم در آینده ای نه چندان دور شاهد بهترین اتفاقات در این عرصه توسط تمامی بازیکن های ایران اسلامی باشیم.

گفتنی است ساناز ربیع لاله بانوی فوتبالیست تبریزی به عنوان بازیکن آزاد به تیم «استانبول تلسیز اسپور» در لیگ دسته اول ترکیه پیوسته و به جمع لژیونرهای فوتبال بانوان ایران اضافه شده است.