چرا نمی‌توانیم غبار از چهره اقتصاد کشور بزداییم؟
چرا نمی‌توانیم غبار از چهره اقتصاد کشور بزداییم؟
رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران امسال نیز شعار سال را بر مبنای اقتصاد انتخاب کردند. اما اینکه از سال 1390 به صورت مداوم و متوالی رهبر انقلاب شعارهای سال را با محوریت اقتصادی انتخاب می‌کنند، یک نکته حائز اهمیت دارد…

به گزارش جارچی آذربایجان، «جهش تولید، مشارکت مردمی»: رهبر معظم انقلاب، امسال نیز شعار سال را بر مبنای اقتصاد انتخاب کردند. اما اینکه از سال ۱۳۹۰ به صورت مداوم و متوالی رهبر انقلاب شعارهای سال را با محوریت اقتصادی انتخاب می‌کنند، یک نکته حائز اهمیت دارد: اگر شعارها را متولیان و مسئولان امر عملیاتی کرده بودند، امروز همچنان دغدغه مردم و رهبری، اقتصاد نبود!

در همین راستا یادآوری چند نکته دلسوزانه خطاب به مسئولان دولتی و سران قوای سه گانه، خالی از لطف نیست: مجاهدان و وارثان شهدا! نباید اجازه دهیم دغدغه ولایت در خصوص اصلاحات اقتصادی ادامه داشته باشد.

تاکیدات مکرر رهبر فرزانه انقلاب برموضوعات اقتصادی در سنوات متمادی بدون تعارف، حکایت از کم‌کاری نیروهای وفادار انقلاب و نظام دارد و متاسفانه دود آتش این کم‌کاری، به چشم همه ملت شریف ایران می‌رود. 

اگر امروز با وجود همه تحریم‌ها و دشمنی‌های استکبار، به هدایت مقام معظم رهبری ومجاهدت مجاهدان صدیق نظام توانستیم به مرز علوم در تولیدات نظامی دست پیدا کنیم و دست مجاهدان منطقه را در مبارزه با استکبار پر کنیم، چرا نمی‌توانیم غبار از چهره کشورمان در حوزه‌هایی همچون خودرو بزداییم و دست مافیای کثیف را در صنعت خودرو یا نظام بانکداری و یا مافیای نظام سلامت ودارو و… قطع کنیم؟

سال جدید، فرصتی دوباره است. فرصتی دوباره هم برای تفکر و هم برای اصلاح و تغییر مسیرهایی که تاکنون ما را به مقصد نرسانده است. بیایید در سال جدید،  کاری نکنیم نسل آینده یا فعلی، ما را به‌خاطر کم‌کاری وعدم اقدام به‌موقع در محکمه تاریخ به محاکمه بکشانند؟