پدافند هوایی نقش مهم، راهبردی و موثری در امنیت کشور دارد
پدافند هوایی نقش مهم، راهبردی و موثری در امنیت کشور دارد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه پدافند در خط مقدم قرار دارد گفت : پدافند هوایی ارتش نقش مهم، راهبردی و موثری در برقراری امنیت و آرامش دارد.

به گزارش جارچی آذربایجان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار فرماندهان پدافند هوایی منطقه شمال‌غرب با بیان اینکه پدافند هوایی ستون فقرات تامین امنیت آسمان هر کشوری است گفت : پیشرفت‌های روز افزون نیروی پدافند هوایی ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح قدرت بازدارندگی و امنیت مرزهای کشورمان را تضمین کرده است.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه نیروی پدافند هوایی ارتش به پشتوانه نیروهای متعهد، متخصص و ولایت‌مدار خود پله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری طی کرده است افزود: پیشرفت‌های پدافند هوایی ارتش، دشمن تا بن دندان مسلح را از تجاوز به حریم هوایی ایران اسلامی مایوس کرده است؛ ثبات و آرامش امروز ایران در منطقه و جهان مثال‌زدنی است و پدافند هوایی ارتش نقش مهم، راهبردی و موثری در برقراری امنیت و آرامش دارد.

وی شبکه یکپارچه پدافند هوایی را نمایشی از وحدت نیروهای مسلح دانست و افزود: امروزه در مناطق پدافندی ارتش نیروهایی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور دارند که این مهم به تقویت بین ارتش و سپاه کمک فراوانی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی وحدت، هماهنگی و اتحاد در بین نیروهای مسلح موج میزند و این وحدت و یکرنگی باعث شده دشمنان جهان اسلام جرأت هیچ‌گونه تعرضی به خاک این کشور را نداشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نیروهای مسلح را از ارکان عظیم قدرت دفاعی کشور دانست و افزود: خدا را شاکریم که پاسداری و حراست از آسمان ایران اسلامی بر عهده فرزندانی است که با عزمی پولادین از آسمان میهن اسلامی دفاع می‌کنند.

امام جمعه تبریز ادامه داد : اگر امروز دشمن از مرز‌های ما فاصله گرفته است به دلیل کار شبانه‌روزی دلیر مردان پدافند هوایی است و اینکه شما هوشمندانه عمل می‌کنید، دشمن هم می‌داند که ما با همدلی و با قدرت در مقابل آنان ایستاده‌ ایم