مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره سراسری موسیقی موغام تمدید شد
مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره سراسری موسیقی موغام تمدید شد
دبیر چهارمین جشنواره سراسری موسیقی موغام از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره در پی استقبال هنرمندان خبر داد.

به گزارش جارچی آذربایجان، غلامرضا میرزازاده با اشاره به استقبال گسترده صورت گرفته از سوی هنرمندان و علاقمندان برای شرکت در این رویداد هنری اظهار کرد: این جشنواره که چهارمین دوره خود را به صورت سراسری تجربه می کند، فرصتی برای حضور و تعالی موسیقی فاخر و اصیل خواهد بود و زمینه‌ای برای معرفی استعدادهای شگرف در بین نسل های جوان است.

وی افزود: جشنواره حاضر در هفته های گذشته شاهد ارسال آثاری متعدد از استان های مختلف کشور بود که این مهم با توجه به نهایی شدن زمان ارسال هنرمندان و اساتید این حوزه، تا ۱۷ بهمن ماه تمدید شده است.

وی افزود: جشنواره سراسری موسیقی موغام یکی ازبهترین فرصت ها را پیش روی استعدادهای نو قرار می دهد و می توانیم به مدد همراهی و همدلی با آنها، زمینه ساز رشد هر چه بهتر این فضا باشیم.

میرزازاده ادامه داد: موسیقی مقامی بخشی از هویت و فرهنگ ماست که ریشه در باورهای ملی، میهنی، انقلابی و ارزشی  ما دارد و ما به مدد آن از این میراث اصیل پاسداری خواهیم کرد.

چهارمین جشنواره سراسری موسیقی موغام، توسط سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، از اول تا چهارم اسفندماه در فرهنگسرای الغدیر برگزار و روز پنجم اسفندماه در محل همایش های بین المللی خاوران تبریز شاهد برگزاری آئین اختتامیه خواهد بود.