مراغه دارای ۵۰ رسانه مجوزدار است/ ضرورت توجه رسانه ها به جهاد امید آفرینی
مراغه دارای ۵۰ رسانه مجوزدار است/ ضرورت توجه رسانه ها به جهاد امید آفرینی
رییس بسیج رسانه کشور عنوان کرد: طبق استعلام از سامانه جامع رسانه های کشور دریافتیم که شهرستان مراغه دارای ۵۰ رسانه مجوز دار و صفحه مجازی است.

به گزارش جارچی آذربایجان، مرتضی کارآموزیان صبح روز پنجشنبه در آیین افتتاح کانون بسیج رسانه “شهید آرمان علیوردی”  شهرستان مراغه با بیان اینکه آذربایجان شرقی استان شهیدان باکری، جباری، حسن باقری و غلامحسین افشردی است، اظهار کرد: خوشبختانه ما در کانون‌ها اتفاق خوبی را شاهد هستیم که یکی از آنها برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر است.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: طبق استعلام از سامانه جامع رسانه های کشور دریافتیم که شهرستان مراغه دارای ۵۰ رسانه مجوز دار و صفحه مجازی است،موضوع دوم هم در خصوص  محتوا بوده که در آشوب های اخیر به آن دچار شدیم و بزرگترین جنگ جهانی و ائتلاف رسانه‌ای را پشت سر گذاشتیم می توان گفت برخی رسانه‌ای‌ها درگیر این فتنه شده بودند.

رییس بسیج رسانه کشور در ادامه سخنانش مطرح کرد: سابقه رسانه‌ای مراغه از تمام کشور بیشتر است و مشاهیر مختلفی در خود پرورش داده است و هر عنصری که می‌بینیم و مربوط به فرهنگ پیشرفت ایران اسلامی می‌شود، شهرستان شما دارد.

کارآموزیان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: آذربایجان شرقی اهمیت بسیاری برای دشمن دارد، حجم رسانه که افزایش می‌یابد، خطاها هم بیشتر می‌شود و در این استان حتی یک نفر بازداشتی رسانه‌ای هم نداشتیم و تولید محتوای عالی و خوب داشتند به‌طوریکه امام جمعه شما وقتی سخنرانی می‌کند، سخنان او ملی شده و نکته نظرات او ترجمه هم می‌شوند پس مشکل محتوا هم نداریم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب سال گذشته ۲۲ بار در مورد رسانه ایراد سخن داشتند و هیچ قشری نداریم که امام از آنها درخواستی داشته باشند اما از اهالی رسانه درخواست داشتند و گاهاً هم گلایه کرده اند، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در آخرین سخنرانی خود به امید آفرینی و جهاد تبیین اشاره کردند،سه جهاد را در بسیج رسانه شروع کرده‌ایم، در جهاد خدمت که اتفاقات بزرگی رقم خورده، جهاد تبیین که جزو وظیفه ذاتی و فرامین حضرت امام (ره) است و قرارگاه رسانه‌ای آن را شروع کرده‌ایم و موضوع سوم جهاد امید آفرینی است که جای آن بسیار خالی است.

کارآموزیان در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: هیچ رسانه‌ای در دنیا ۱۰۰ درصد تأثیر نداشته درحالیکه ما ۹۵ درصد پیشرفت را شاهد هستیم، اهالی رسانه باید پیشرفت های بسیاری را مشاهده کنند.