فعالیت گسترده مجموعه اقتصاد دارایی در حوزه های مختلف
فعالیت گسترده مجموعه اقتصاد دارایی در حوزه های مختلف
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌ شرقی بر فعالیت گسترده مجموعه اقتصاد دارایی در حوزه های مختلف تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری جارچی آذربایجان واقف بهروزی در بازدید از غرفه پایگاه خبری جارچی آذربایجان گفت: مجموعه اقتصاد دارایی در حوزه های مختلف فعالیت گسترده ای دارد.

وی ادامه داد: در حوزه سرمایه گذاری خارجی در سال گذشته با ۱۵۵ میلیون دلار سرمایه گذاری جلب شده توانستیم رتبه سوم کشوری را کسب کنیم که در تلاش هستیم امسال این روند را نسبت به سال قبل بهبود دهیم.

بهروزی اظهار کرد: در رابطه با بحث تسهیلات نیز با تبصره ۱۸ توانستیم ۱۷۷ درصد رقمی که برای استان آذربایجان شرقی تخصیص یافته بود آن را به بنگاه های اقتصادی اختصاص دهیم و بتوانیم در سطح کشور رتبه دوم را به دست بیاوریم.

وی اذعان کرد: در رابطه با بحث اشتغال استان آذربایجان شرقی در مقایسه با استان های دیگر رشد بسیار زیادی کرده است چرا که اگر در این زمینه رشد کمی داشته باشیم به شاخص اشتغال ۱۰۰ درصدی خواهیم رسید.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تصریح کرد: در بعضی از شهرستان های استان متأسفانه با کمبود نیروی کار مواجه هستیم که برای تامین و حل این موضوع از نیرو کار در دیگر استان ها و شهرستان ها استفاده می شود.

بهروزی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با انجام درست وظایفی که برعهده داریم در آینده ای نه چندان دور شاهد پیشرفت های روزافزون در این عرصه باشیم.