شرکت ساردور مجموعه ای کامل در حوزه ساختمان
شرکت ساردور مجموعه ای کامل در حوزه ساختمان
مدیرعامل شرکت املاک ساردور این شرکت را مجموعه ای کامل در حوره ساختمان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری جارچی آذربایجان هادی اسحقی با حضور درغرفه پایگاه خبری جارچی آذربایجان گفت: ما توانسته ایم در گروه آریا سلامت نفس در طول پنج سال، ۵۰ نفر نیروی جوان، متخصص و توانمند را جذب کرده و با خود همراه کنیم و لذا در این راستا در طی چند سال گذشته نیز در بخش های مختلف اقتصادی و اجتماعی از جمله تولید اقلام بهداشتی دردوران اپیدمی کرونا به بخش تولید ماسک و دستگاه های محلول پاش به صورت جدی ورود کنیم.

مدیرعامل شرکت املاک ساردور اظهار کرد: همزمان با فعالیت در حوزه بهداشت در حوزه ساختمان نیز فعال بودیم و در زمینه فروش آسانسور و پله برقی در پروژه های بزرگی فعالیت های جدی داشته ایم.

اسحقی ادامه داد: تمامی فعالیت هایی که در زمینه های مختلف انجام گرفت منجر به تاسیس شرکت ساردور شد که این شرکت مجموعه ای است که برای اولین بار تمامی جوانب موجود در رابطه با بحث ملک و ساختمان در یک مجموعه جمع کرده که شامل تمامی مباحث حقوقی از جمله دعاوی حقوقی، تقسیم ارث، پیگیری اخذ سند و پروانه و… می شود که به طور کامل آنها را پوشش داده است.

وی اذعان کرد: بحث کارگزاری خرید و فروش از دیگر فعالیت هایی است که به طور حرفه ای در حال انجام آن هستیم که با استفاده از امکانات مدرن و تکنولوژی روز با نیرو های آموزش دیده و تعدادی کارهای نوآور با تعیین کاربری املاک، کمسیون های متعدد،  مجموعه ساختمانی ایجاد کرده ایم.

مدیرعامل شرکت املاک ساردور تصریح کرد: من از تمامی رسانه های آذربایجان به خصوص پایگاه خبری جارچی آدربایجان برای شناخته شدن بیشتر کمک می خواهیم چرا که رسانه ها نقش بسیار اساسی در آگاه سازی مردم دارند و لذا در این راستا من پایگاه خبری جارچی آذربایجان را همکار خود و پشتوانه رسانه ای گروه آریا میدانم.

اسحقی در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری جارچی آذربایجان در مورد منشاء کلمه ساردور خاطرنشان کرد: انتخاب این اسم وابسته به ۲ دلیل بوده که اولین دلیل تاسیس دفتر خود که در شهر سردرود و دومین دلیل این بوده که ساردور یکی از پادشاهان منطقه قفقازمعاصر با حکومت هخامنشیان است که تقریبا ۳ هزار و ۵۰۰ سال پیش در منطقه سردرود حکومت میکردند به خاطر همین موضوع تصمیم بر این شد که این اسم برای شرکت در نظر گرفته شود.