برگزاری نمایشگاه مطبوعات بعد از چهار سال
برگزاری نمایشگاه مطبوعات بعد از چهار سال
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی بر پای کار آمدن تمامی رسانه های استان طی یک فرایند اگاهانه و عادلانه در نمایشگاه مطبوعات استان تاکید کرد.

به گزارش جارچی آذربایجان سید محمدحسین بلاغی در آیین افتتاح هجدهمین نمایشگاه کتاب گفت: این نمایشگاه چهار سال بود برگزار نمی شد که امسال با همت تمامی نهادهای ذیربط برگزار شد.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان ادامه داد: ما سعی کردیم امسال نمایشگاه کتاب تبریز فقط محل فروش کتاب نباشد این برای ما خیلی مهم است علاوه بر عرضه کتاب ، فرهنگ مطالعه کتاب و کتابخوانی را با اجرای برنامه های جمعی در حوزه کتاب و خانواده و روایت آذربایجان در سطح استان گسترش دهیم.

بلاغی تصریح کرد: ما امسال برای اولین بار پیرو فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند (آذربایجان را روایت کنید) که هر روایت از ایران بدون روایت از آذربایجان ناقص است که در این خصوص امسال در این دوره از نمایشگاه غرفه روایت از آذربایجان را نیز ایجاد کردیم و لذا یک غرفه نیز مخصوص حامیان غزه که از بزرگترین و جوانانه ترین بخش های نمایشگاه کتاب تبریز است در این نمایشگاه بر پا کرده ایم.

بلاغی افزود: همزمان با هیجدهمین دوره از نمایشگاه کتاب یازدهمین نمایشگاه مطبوعات و پایگاه های خبری نیز با حضور ۸۰ رسانه و اولین نمایشگاه عفاف و حجاب در استان برگزار میشود که استان آذربایجان شرقی بعد از استان تهران دومین استان از نظر تعداد رسانه است که در این راستا امروز طی یک فرایند اگاهانه، عادلانه و جهت دار تمام رسانه های استان در نمایشگاه مطبوعات استان حضور دارند.

وی در پایان اذعان کرد: در حوزه حجاب و عفاف امسال برای اولین بار بزرگترین نمایشگاه حجاب استان در سالن آذربایجان افتتاح شد که بیش از ۱۰۰ تولید کننده لباس حضور دارند و لذا امید است با انجام اقدامات صحیح در این خصوص در مدت زمان خیلی کوتاه شاهد رویداد های عالی در این عرصه باشیم.