ضرورت ایمن سازی پاساژ ها و محدوده های پر خطر در بازار
ضرورت ایمن سازی پاساژ ها و محدوده های پر خطر در بازار
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تبریز بر ایمن سازی پاساژ ها و محدوده های بازار که شهروندان بسیاری در آنجا تردد دارند تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری جارچی آذربایجان فریدون بابائی اقدم در بازید از غرفه پایگاه خبری جارچی آذربایجان گفت: بحث مسیر گشایی پروژه بزرگ مسیرگشایی خیابان ۴۵ متری انقلاب در حال انجام است که از سال ۹۲-۹۳ در برنامه کاری شهرداری قرار گرفته است که در این راستا ۳۰۰ باب منزل در آن دوره تحت تملک قرار گرفته بودند که قسمتی از آنها آوار برداری شده بود و در دوره پنجم نیز در حوزه آوار برداری کار های زیادی انجام شد و محل آوار برداری منازل آسفالت ریزی شد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تبریز اذعان کرد: تا آخر خرداد ماه سال جاری حد فاصل ایدلی( میدان قربانی) تا هنرستان باقر العلوم تمامی تملک ها تمام می شوند تا علمیات عمرانی آغاز شود وخیابان به طور کامل شروع به احداث شده و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

وی ادامه داد: اولویت اول برنامه احداث خیابانی ۲۴ متری که اتوبان پاسداران را به اتوبان شهید کسایی متصل می کند و از خیابان های رضوانشهر، پاسگاه، ملل متحد، فلسطین شمالی، جنوبی، سجادیه و ترمینال به صورت شمال به جنوب می گذرد شناسایی املاک موجود در این مکان ها است که این راستا وجود دارد تمام تلاش خود را می کنیم تا این پروژه نیز به خوبی انجام بگیرد.

بابائی اقدم در رابطه با بحث ایمن سازی ساختمان ها افزود: بحث ایمن سازی پاساژ ها و محدوده های بازار در سال های گذشته بعد از حادثه متروپل در جلسات شورا مطرح شده چرا که ساختمان های پر خطر از نظر اینکه محل رفت و آمد تعداد زیادی از شهروندان هستند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با طرح هایی که در راستای احیای دوباره ظرفیت های تبریز انجام گرفته شاهد دستاورد های عالی در سطح استان باشیم.