استان آذربایجان شرقی دارای ظرفیت های فوق العاده در همه سطوح است
استان آذربایجان شرقی دارای ظرفیت های فوق العاده در همه سطوح است
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی بر وجود ظرفیت های فوق العاده استان آذربایجان شرقی در همه سطوح تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری جارچی آذربایجان روح الله متفکر آزاد در بازدید از غرفه پایگاه خبری جارچی آذربایجان گفت: برنامه هفتم توسعه، برنامه ۵ ساله کشور است که ۵ سال با آن برنامه کشور به جلو خواهد رفت و لذا هر کس که به فکر خدمت به کشور خود است باید در این زمینه جدی باشد و از اندیشه های مختلف کمک بگیرد تا این برنامه واقع گرایه مبتنی بر آینده روشن و مسیر امیدبخش نوشته شود.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در رابطه با کارهای انجام شده در منطقه افزود: استان آذربایجان شرقی دارای ظرفیت های فوق العاده در همه سطوح است و لذا در این راستا کار ها و اقدامات زیادی انجام شده که چاپ نماد آذربایجان برای اولین بار در اسکناس و تخصیص درآمد و مالیات مس برای جذب ۳ هزار میلیارد تومان و جذب بودجه ۱ هزار و ۵۰۰ میلیاردی برای احیای دریاچه ارومیه از جمله از این اقدامات است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با اقداماتی که در خصوص احیای ظرفیت های ویژه آذربایجان شرقی انجام می شود در مدت زمان بسیار کم شاهد بهترین دستاورد ها در این عرصه باشیم.