در هر سنگری، باید گره گشای مشکلات مردم باشیم
در هر سنگری، باید گره گشای مشکلات مردم باشیم
محمدجعفر عظمایی در مراسم معارفه مدیرکل سازمان صمت استان آذربایجان شرقی گفت: فلسفه‌ی وجودی مدیریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و پذیرش مسئولیت چیزی جز خدمت به خلق خدا نیست و کسی که توفیق پیدا می‌کند باید قدردان این موفقیت باشد. در این جایگاه‌ها هر رفت و آمدی طبیعی است مهم این است که در هر سنگری بتوانیم گره‌ای از مشکلات مردم را باز کنیم.
به گزارش جارچی آذربایجان، مدیر کل سابق صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ادامه داد: باتوجه به تصمیمات استانی و وزارت از این به بعد در سنگر دیگری مشغول به خدمت خواهم بود و توفیق پیدا کردم که در اقتصاد استان و شهرستان محروم در منطقه ورزقان مشغول به ارائه خدمت باشم.
مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان افزود: در مقطع زمانی فعلی ورود دشمن از حوزه‌ی اقتصاد خواهد بود هیچ جایگاه و سنگری مهم تر از سنگر اقتصاد نیست و باید در این حوزه تلاش صادقانه و تصمیم گیری عالمانه و حکیمانه داشته باشیم.
وی گفت: در ۱۰ ماه فعالیت خود در اداره کل صمت آذربایجان شرقی درخشان‌ترین عملکرد را در حوزه ستاد تسهیل داشتیم و رتبه اول سرمایه‌گذاری بخش خصوصی کشور مربوط به آذربایجان شرقی است.
گفتنی است در این مراسم دکتر عبدالحمید سرتیپی به عنوان مدیرکل جدید صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات ۱۰ ماهه دکتر محمدجعفر عظمایی تقدیر شد.