بزرگداشت زنده نامان، ادای احترام به دهه‌ها تلاش تبریز است
بزرگداشت زنده نامان، ادای احترام به دهه‌ها تلاش تبریز است
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز برگزاری همایش بزرگداشت زنده نامان تبریز را تلاشی درخور تحسین برای ادای احترام به دهه ها کوشش و تلاش برای بالندگی این دیار معرفی کرد.

به گزارش جارچی آذربایجان، غلامرضا احمدی با اشاره به برگزاری سومین همایش بزرگداشت زنده نامان تبریز اظهار کرد: این رویداد با توجه به اینکه محل توجه بسیاری از نخبگان، افراد شاخص، چهره های جریان ساز خواهد بود، بسیار مهم است و منبع توجه آنها و نیز اقشار مختف اجتماعی خواهد بود.

وی افزود: تبریز همواره سرشار از استعدادهای نو و پویا و نیز افرادی بوده است که نه تنها تاثیر حرکاتشان در پهنه محلی دیده شده است، بلکه دامنه اثر آنها تا شهرها و مرزهای بین المللی رفته و این برای تبریز مایه افتخار است.

احمدی یادآور شد: افراد صاحب نام تبریزی همواره مایه سربلندی تبریز هستند و مایه افتخار ماست که هم اکنون با ایشان در یک عصر زنگی می کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز، با قدردانی از برگزارکنندگان این رویداد خاطرنشان کرد: امید است این رویداد زمینه ساز قدرشناسی از همه آنهایی باشد که دل در گرو این شهر و دیار دارند و برای سربلندی شهر خود از هیچ کوششی فروگذار نبوده اند.

سومین همایش زنده‌نامان، شاهد تجلیل و قدردانی از ۲۲ نفر از برترین چهره‌های تبریز در زمینه‌های گوناگون خواهد بود که بیست و یکم تیرماه در سالن همایش های بین المللی خاوران برگزار می‌شود.