کامیون‌های ۱۱ تنی تراکتورسازی ایران آماده عرضه به بازار است
کامیون‌های ۱۱ تنی تراکتورسازی ایران آماده عرضه به بازار است
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت:‌ تعداد محدودی از کامیون‌های تجاری ۱۱ تنی تولیدی شرکت کامیونت این گروه صنعتی که خرداد ماه امسال با حضور رئیس جمهور، خط تولید آن افتتاح شد به صورت فروش نقدی و اقساطی با شرایط متنوع، اقساط بلند مدت و تحویل روز به فعالین صنعت حمل و نقل و متقاضیان عادی عرضه می‌شود.

به گزارش جارچی آذربایجان، « ناصر قربانیان» روز شنبه به خبرنگاران گفت: در این مرحله از فروش خریداران می توانند با شرایط متنوع اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماه، بدون پیش پرداخت تا پرداخت نقدی و حتی دوره تنفس ۲ ساله، اقدام به خرید این خودروی تجاری کنند.
وی با بیان اینکه این خودرو مراحل آزمایشی و حضور در جاده های کشور را به خوبی طی کرده است، اعلام کرد: متقاضیان می توانند تا تاریخ ۱۰ دی با مراجعه به ۲۰۳ نمایندگی فعال تراکتورسازی در سراسر کشور اقدام به ثبت نام و خرید این خودروی تجاری کنند.

قربانیان با اشاره به اینکه در فروش این خودرو به صورت شرایطی ۳۰ درصد قیمت محصول توسط خریدار و ۷۰ درصد نیز با تسهیلات پرداخت می شود، اظهار داشت: به محض تایید تسهیلات توسط مجموعه های ارائه دهنده تسهیلات و واریز به حساب شرکت سازنده، در همان روز خودروی خریداری شده تحویل مشتری داده می شود.

وی اظهار کرد: با توجه به خالی بودن جای خودروی تجاری با این ظرفیت و قابلیت در کشور و تلاش تراکتورسازی برای تولید و عرضه آن به مجموعه هایی که به این نوع خودرو نیاز داشتند خوشبختانه تقاضا و استقبال از این محصول فوق العاده زیاد بوده و بسیاری از واحدهای صنعتی، دولتی و سازمانی از جمله شهرداری ها درخواست استفاده از این خودرو را دارند که اولین سری از تولیدات نیز در اختیار شهرداری شهر اولین ها، کلان شهر تبریز برای استفاده در سیستم حمل و نقل خدمات شهری قرار داده شد.