همراهی صنعت و دانشگاه از افتخارات گروه صنعتی تراکتورسازی است
همراهی صنعت و دانشگاه از افتخارات گروه صنعتی تراکتورسازی است
مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی عنوان کرد: همراهی واقعی صنعت و دانشگاه از افتخارات گروه صنعتی تراکتورسازی است.

به گزارش جارچی آذربایجان، مصطفی وحیدزاده در آیین رونمایی از محصولات جدید گروه صنعتی تراکتورسازی اظهار کرد: همانطور که مستحضرید رهبری هر سال بر دو موضوع تولید و اشتغال تاکید ویژه ای دارند و این افتخاری برای گروه صنعتی تراکتورسازی ایران است که به صورت عملی به این منویات رهبری لبیک گفته است.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: طی سال جاری میزان تولید شرکت حدود دو برابر شده بلکه سبد محصول نیز با ورود دستگاه‌های جدید گسترش یافته و حتی محصولاتی که پیشتر وارد می‌شد، اکنون در تراکتورسازی تولید می‌شوند و در مرحله صادرات نیز قرار دارند.

مدیرعامل تراکتورسازی همراهی واقعی صنعت و دانشگاه را از دیگر افتخارات گروه صنعتی تراکتورسازی خواند و افزود: برخلاف بسیاری از بخش‌های جامعه عملیاتی شده و با بیش از ۶۰ شرکت دانش بنیان به صورت مسآله محور همکاری می‌کنیم و تاکید بر حل مسائل از طریق حلقه‌های تحقیق و توسعه و باهمکاری شرکت‌های دانش بنیان است.

وحیدزاده خاطر نشان کرد: گروه صنعتی تراکتورسازی ۵۰ درصد سبد محصولات خود را به تولید تراکتور و ۵۰ درصد دیگر را برای مشاغل نوین برنامه ریزی کرده و پس از دو سال در بخش صنایع نوین به سطح ۲۴ درصدی رسیده ایم و به دنبال تحقق این هدف گذاری در طول پنج سال هستیم.