نشست هم اندیشی نقش رسانه‌ها در تبیین و تحقق شعار سال برگزار شد
نشست هم اندیشی نقش رسانه‌ها در تبیین و تحقق شعار سال برگزار شد
مسئول بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی عنوان کرد: نشست هم اندیشی نقش رسانه ها در تبیین و تحقق شعار سال با حضور معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش جارچی آذربایجان، جواد بیرامزاده شامگاه دوشنبه در نشست هم اندیشی نقش رسانه ها در تبیین و تحقق شعار سال اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی طبق برنامه های تدوین شده اش در نظر دارد چندین نشست هم اندیشی و تور رسانه ای پیرامون حوزه های مختلف برگزار کند، لازم بذکر است که پیش از این نیز چنین محافلی را برگزار کرده و این روند را ادامه خواهد داد.

مسئول بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خودعنوان کرد: امروز هم با برگزاری نشست هم اندیشی می خواهیم  نقش رسانه ها در تبیین و تحقق شعار سال با حضور معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی بررسی کنیم چراکه رسانه ها می توانند به مثابه بازوانی پرتوان برای کمک به تحقق شعار مهار تورم، رشد تولید عمل کنند.

بیرامزاده در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: از رسانه های داخلی انتظار می رود برای کمک به تحقق شعار سال که بهبود وضع اشتغال و رونق اقتصادی کشور را بدنبال دارد همه توان و ظرفیت خود را به خدمت بگیرند.