فعالیت خیرخواهانه سمن‌ها، باقیات صالحات است
فعالیت خیرخواهانه سمن‌ها، باقیات صالحات است
عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: فعالیت خیرخوهانه سمن ها، باقیات صالحات و مایه خیر و برکت جامعه است.

به گزارش جارچی آذربایجان، سید کاظم زعفرانچیلر در آیین اختتام نخستین جشنواره سمن‌های برتر تبریز اظهار کرد: هر تلاشی که برای کاستن از آلام مردم انجام شود ارزشمند است و حسن عاقبت را به دنبال دارد.

وی با اشاره به منابعی در حدیث و روایت اظهار داشت: جنبه بسیار ارجمند و اثرگذار کار سمن ها، توجه به این موضوع است که می توانند گره گشای دشواری زندگی مردم باشند و این پاداشی بسیار ارزنده دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز با قدردانی از تلاش صورت گرفته سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برای هم افزایی تشکلهای مردم نهاد تبریز افزود: نیات خیر حاضر در سازمان های مردم نهاد، قوام بخش همه فعالیت ها بوده اند و این سرمایه عظیمی است که می توند به نتیجه بخشی مطلوب از آن کمک کند.

آئین اختتام نخستین جشنواره سمن های برتر تبریز به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در محل سالن اجتماعات شهرداری تبریز با حضور مدیران فرهنگی و اجتماعی تبریز، فعالان حوزه اجتماعی و مدیران سازمان های مردم نهاد برگزار شد.