عملکرد شرکت‌های تامین سرمایه در  حوزه سرمایه‌گذاری موفق است/ تلاش مدیریت شهری برای توسعه متوازن
عملکرد شرکت‌های تامین سرمایه در  حوزه سرمایه‌گذاری موفق است/ تلاش مدیریت شهری برای توسعه متوازن
رییس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: این روزها شرکت‌های تامین سرمایه در حوزه سرمایه‌گذاری فعالیت خوبی را داشته و عملکرد اکثر آنها موفق است.

به گزارش جارچی آذربایجان، شهرام دبیری شامگاه چهارشنبه در همایش چشم انداز بازارهای مالی و فرصت‌های کسب سود اظهار کرد: بسیار خوشحال و خرسندیم که امروز توفیق یافتیم تا در جمع سرمایه گذاران استان حضور یابیم .

وی با بیان اینکه شهرداری تبریز طی ماه گذشته بخش علمی همایش سرمایه گذاری را برگزار کرد و در آینده ای نه چندان دور بخش اصلی را هم برگزار خواهد کرد، ادامه داد : بازار سرمایه چنان است که باید همه در آن فعالیت داشته باشند.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: این روزها شرکت‌های تامین سرمایه در  حوزه سرمایه‌گذاری فعالیت خوبی را داشته و عملکرد اکثر آنها موفق است بطوریکه ما از ظرفیت شرکت های تامین سرمایه در ارتباط با مترو هم استفاده کردیم.

دبیری در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: بازار سرمایه اکنون حرف اول را می زند و در دنیا هم تلاش می شود سرمایه گذاری در تمامی محیط ها انجام گیرد، ما هم در شهر خودمان تلاش می کنیم تا از ظرفیت سرمایه گذاران شهر تبریز استفاده کرده و آنها را به حوزه سرمایه گذاری دعوت کنیم.