ضرورت رفع مشکلات کارگران کارخانه آسفالت / کیفیت تولید اسفالت در دستور کار شهرداری قرار گیرد
ضرورت رفع مشکلات کارگران کارخانه آسفالت / کیفیت تولید اسفالت در دستور کار شهرداری قرار گیرد
عضو شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت رفع مشکلات کارگران کارخانه آسفالت تاکید کرد.

به گزارش جارچی آذربایجان، حکیمه غفوری ظهر روز دوشنبه در حاشیه بازدید از کارخانه دوم آسفالت تبریز عنوان کرد: عمده ترین فعالیت ما در این کارخانه بر دوش کارگران پر تلاش بوده که به نوعی مدیون فعالیت این عزیزان هستیم.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: خواهشمندیم در مورد سختی کار، ایاب و ذهاب کارگران شاغل در کارخانه آسفالت شهرداری تمهیداتی اندیشیده شود چراکه این موضوعات از اصلی ترین مشکلات کارگران این مجموعه به شمار می رود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: لازم است خدمات ویژه به کارکنان این مجموعه ارائه داده شود تا این عزیزان نسبت به فعالیت های بیش از پیش راغب تر شوند.

غفوری بر ساماندهی مسیر کارخانه آسفالت تاکید کرده و افزود: بهتر است دستگاه های تولید آسفالت راکد در این مجموعه نیز سریعا به چرخه فعالیت باز گردد.

وی با بیان اینکه عمده درخواست مردم آسفالت است، ادامه داد: ارتقای کیفیت آسفالت تولیدی نیز باید در دستور کار قرار گیرد، همچنین ارائه آموزش های تخصصی به این افراد می‌تواند در ارتقای آسفالت مفید باشد.

غفوری در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: اخذ هزینه اضافی از مردم توسط پیمانکاران در محلات مسئله‌ای است که مردم فکر می‌کنند شهرداری آن را دریافت می کند، بهتر است در رابطه با این موضوع نیز تصمیماتی اتخاذ شود.