یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ | Sunday, 8 September , 2024
پ
  • شناسه : 4544
  • 17 اسفند 1402 - 14:19
  • 12 بازدید
  • ۰ دیدگاه

سه محصول جدید گروه صنعتی تراکتور سازی رونمایی شد

سه محصول جدید گروه صنعتی تراکتور سازی رونمایی شد
سه محصول جدید گروه صنعتی تراکتور سازی رونمایی شد
سه محصول جدید گروه صنعتی تراکتور سازی ایران ( سیستم خط رباتیک(AGV) ، سامانه مجموعه اتصال سه نقطه و PTO جلوی تراکتور سنگین و دستگاه بیلر) با حضور مسئولان و مدیران کشوری و استانی در شرکت تراکتورسازی ایران رونمایی شدند.

به گزارش جارچی آذربایجان، اولین سیستم خط رباتیک(AGV) طراحی و ساخته شده در کشور، سامانه مجموعه اتصال سه نقطه و PTO جلوی تراکتور سنگین و بومی سازی این مجموعه و دستگاه بیلر به عنوان اولین محصول تولیدی شرکت ادوات سازی تراکتورسازی ایران، پروژه‌هایی است که امروز با حضور مسئولان در تراکتورسازی ایران رونمایی شدند.

 مصطفی وحیدزاده در ابتدای آیین رونمایی از محصولات جدید گروه صنعتی تراکتورسازی اظهار کرد: همانطور که مستحضرید رهبری هر سال بر دو موضوع تولید و اشتغال تاکید ویژه ای دارند و این افتخاری برای گروه صنعتی تراکتورسازی ایران است که به صورت عملی به این منویات رهبری لبیک گفته است.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: طی سال جاری میزان تولید شرکت حدود دو برابر شده بلکه سبد محصول نیز با ورود دستگاه‌های جدید گسترش یافته و حتی محصولاتی که پیشتر وارد می‌شد، اکنون در تراکتورسازی تولید می‌شوند و در مرحله صادرات نیز قرار دارند.

مدیرعامل تراکتورسازی همراهی واقعی صنعت و دانشگاه را از دیگر افتخارات گروه صنعتی تراکتورسازی خواند و افزود: برخلاف بسیاری از بخش‌های جامعه عملیاتی شده و با بیش از ۶۰ شرکت دانش بنیان به صورت مسآله محور همکاری می‌کنیم و تاکید بر حل مسائل از طریق حلقه‌های تحقیق و توسعه و باهمکاری شرکت‌های دانش بنیان است.

وحیدزاده خاطر نشان کرد: گروه صنعتی تراکتورسازی ۵۰ درصد سبد محصولات خود را به تولید تراکتور و ۵۰ درصد دیگر را برای مشاغل نوین برنامه ریزی کرده و پس از دو سال در بخش صنایع نوین به سطح ۲۴ درصدی رسیده ایم و به دنبال تحقق این هدف گذاری در طول پنج سال هستیم.

آرش رنجبران، رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: نظام آموزش پزشکی تنها نظام آموزشی موفق در کشور است زیرا علاوه بر وجود زیرساختی بنام دانشگاه با تمام الزاماتش، بیمارستان در کنار آن وجود دارد که دانشجو یکسری دروس کارآموزی و کارآورزی را می گذراند تا در نهایت به عنوان یک پزشک ماهر وارد جامعه شود.

رنجبران در ادامه سخنانش یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی شهرها، دانشگاه و زیرساخت، نرم افزار و سخت افزار دارد. از این رو این دانشگاه بزرگترین شبکه علمی، پژوهشی و فناوری در کشور است.

محمدمهدی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی  هم در این جلسه هم عنوان کرد: تراکتور سازی یک کارخانه نیست بلکه نمادی ملی است که در ایران می‌درخشد و اگر نبض آن خوب بزند یعنی حال صنعت کشور خوب است و وقتی نمادها فرو بریزند اثراتی فراتر از صرف موقعیت محلی و شرکتی خواهند داشت و کشوری که نمادی صنعتی با المان‌های اجتماعی، اقتصادی و صنعتی داشته باشد، باید به آن ببالد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه سخنانش با تاکید بر ارتباط و پیوند بین دانشگاه و صنعت افزود: صنعتگران امروز با چالش پیدا کردن نیروی مناسب برای بکارگیری در صنعت مواجه است،  تربیت نیروی متخصص، متعهد، ماهر، خلاق و کارآفرین  هم ماموریت دانشگاه است سوالی که مطرح است این است که چه شده نیروی ما با تحولات اجتماعی و فناورانه دیگر نیروی کارآمد نیست.

طهرانچی یادآور شد: خوشبختانه تفاهمنامه با تراکتورسازی تنها یک حرکت نمادین نبود و امروز از شعار ارتباط صنعت و دانشگاه عبور کرده ایم و باید پیمان برادری صنعت و دانشگاه را طبق فرموده رهبری مبنی بر درگیر شدن دانشگاه با مسائل صنعت و حل آنها را سرلوحه خود قرار دهیم.

محمد کلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی  هم در پایان این آیین اظهار کرد: ارتباط  دانشگاه با صنعت بسیار مهم است، دانشگاه باید دانش، تکنولوژی و شیوه های مدیریتی را به مجموعه های صنعتی تزریق کند. لازمه آن این است که خود دانشگاه بتواند تولید علم بکند و صنعت نیز باید از آن استقبال کند و برای به روز شدن تلاش کند.

برچسب ها

خروج از لیست سیاه FATF شرط لازم ولی ناکافی برای پیوستن به نظام بانکی بین الملل 22 مرداد 1403

خروج از لیست سیاه FATF شرط لازم ولی ناکافی برای پیوستن به نظام بانکی بین الملل

توصیه های FATF اگرچه به لحاظ شکلی، جنبه توصیه ای برای کشورها داشته و فاقد ضمانت اجرایی هستند، لیکن همواره با توجه به مقبولیت گسترده نزد کشورها و سازمان های بین المللی، از اعتبار و جایگاه خاصی برخوردارند، به گونه ای که از سوی 180 کشور دنیا به صورت رسمی مورد تأیید قرار گرفته و به عنوان منبع و مرجع اصلی برای تدوین قوانین و مقررات مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم توسط همه کشورها مورد استفاده قرار می گیرند. افزون بر آن، در برخی از کشورها با تصویب مراجع قانون گذاری، این استانداردها عیناٌ و به صورت یکپارچه وارد نظام حقوقی آن ها شده و در حکم قانون می باشند.

دستگیری عامل تیراندازی در یکی از مراکز خرید تبریز 07 مرداد 1403

دستگیری عامل تیراندازی در یکی از مراکز خرید تبریز

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری عامل تیراندازی که باعث مجروح شدن یکی از شهروندان در جلوی یک مرکز خبر داد.

تعطیلی کلیه مراکز دولتی و بانک‌ها در روز یکشنبه 06 مرداد 1403

تعطیلی کلیه مراکز دولتی و بانک‌ها در روز یکشنبه

کلیه مراکز دولتی و بانک‌ها در روز یکشنبه - ۷ مرداد ماه - تعطیل است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.