تراکتور دارای امکانات به روز است/ پیشکسوتان و هواداران از تیم فوتبال تراکتور حمایت کنند
تراکتور دارای امکانات به روز است/ پیشکسوتان و هواداران از تیم فوتبال تراکتور حمایت کنند
مربی و کاپیتان سابق تیم تراکتور عنوان کرد: خوشبختانه تیم فوتبال تراکتور یکی از تیم هایی است که دارای امکانات زیاد و به روز بوده که لازم است پیشکسوتان حوزه فوتبال و هواداران از این تیم حمایت کنند.

علی ابراهیمیان در گفت و گو با جارچی آذربایجان عنوان کرد: همانطور که مستحضرید تیم تراکتور یکی از تیم های فوتبالی قوی بوده که با هوادارانش معروف است، به عینا شاهد هستم که طی این سه هفته ای که تیم نتیجه ای مطلوبی نگرفته ولی هواداران پیگیر موضوعات تیم هستند تا تیم را به سمت و سوی رشد هدایت کنند.

وی با بیان اینکه شور و شوق هواداران ما را بسیار خوشحال می کند و از این جهت لذت می بریم،ادامه داد: تشویق هواداران را نه تنها ما بلکه همگان می بینند و لذت می برند انشالله که این تیم به روند رو به رشد افتاده و با برد ها هوادار ها را خوشحال کند.

ابراهیمیان در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: نفرات جدیدی که به تیم ملحق شده اند شاید ۴ هفته ای طول کشد تا همراه و همگام سایر بازیکنان باشند، واقعا بازیکنان ما بد نیستند فکر کنم اگر یک فوروارد خوب و مهاجم نوک هم به جمع اضافه شود تیم واقعا خودش را پیدا میکند.

این مربی فوتبالی در بخشی از سخنانش اذعان کرد:واقعا امکاناتی که مالک تیم آفریده در هیچ تیمی وجود ندارد خیلی از تیم ها اجاره ای در محلات متفاوت تمرین میکنند ولی امکانات تیم ما فوق العاده بوده و نفراتمان و هر کسی که در اینجا کار کرده میبینند که امکانات ما فوق العاده است.

وی در ادامه سخنانش مططرح کرد:  از مالک تیم آقای زنوزی هم یک خواهشی داریم که شنیدم با چند تا از فوروارد ها حرف زدن انشالله با یکی از بهترینها به توافق برسند تا به تیم آقای خمز اضافه شوند، در تیم ما آقای خمز هم آرام ترکیب را پیدا میکنند و چون نفرات زیاد عوض شدند نفرات آرام آرام در این سیستم عادت میکنند.

ابراهیمیان افزود: من فکر میکنم از امروز نتیجه خوبی میگیرند آقای خمز را همه قبول میکنند چون مربی درجه یک هستند و آرزو میکنم که تراکتور در این بازی به روند رو به رشد بیافتد و نتایجی که هوادار ها میخواهند را کسب کند.

این مربی فوتبال در بخش دیگری از سخنانش گفت: ویک خواهشی دارم که از حواشی دست بکشیم و به تیم کمک کنیم و ۳امتیازی که هواداران میخواهند را بگیریم و خواهش میکنم تمام هواداران و پیشکسوت ها از این تیم حمایت کنیم تا بتوانیم جواب این حمایت ها را با ۳امتیاز ها دریافت کنیم.

ابراهیمیان در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: از پیج های هوادری در صفحات مجازی خواهش میکنم که آقای زنوزی را دلسرد نکنند اجازه دهند تیم و مالک باشگاه کارشان را انجام دهند، بلاخره از جیب خود هزینه میکنند من فکر میکنم آقای زنوزی بیشتر از همه تلاش میکنند که تیم نتیجه های خوبی را اخذ کند.