اضافه شدن ۷۸ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تبریز طی چهار ماه گذشته
اضافه شدن ۷۸ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تبریز طی چهار ماه گذشته
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: طی چهارماه گذشته تعداد ۷۸ دستگاه اتوبوس وارد ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز شده است.

به گزارش جارچی آذربایجان، پرویز عباس‌نژاد امروز در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز که با موضوع بررسی برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: بودجه شرکت واحد اتوبوسرانی در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۶۴۷ میلیارد تومان بود که ۹۹/۵ درصد تحقق بودجه داشته ایم.

وی افزود: درآمد این مجموعه از سه بخش شامل در آمد اتوبوسرانی، کمک دولت و کمک شهرداری است که در این بین بیشترین سهم درآمدی ما، از ناحیه شهرداری تبریز است.

به گفته عباس نژاد، ۱۷۳ درصد برای هزینه‌های عمرانی و ۱۳۵ درصد برای هزینه‌های جاری توسط شهرداری پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه  با بیان اینکه افزایش بودجه سال آینده به نسبت‌ امسال چشمگیر است، گفت: بودجه سال آینده شرکت واحد اتوبوسرانی ۱۰۴۵ میلیارد تومان است که ۶۱/۵ درصد نسبت به سال جاری افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: ۷۳ درصد از این بودجه عمرانی و ۲۶ درصد آن بودجه جاری خواهد بود.

عباس‌نژاد با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده برای سال آینده، اظهار کرد: خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس با ۵۷۷ میلیارد تومان در سال آینده، ۱۷۷ میلیارد جهت بازسازی اتوبوس ها و… انجام خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در بخش دیگری از سخنان خود از کاهش زمان انتظار در ایستگاه‌های اتوبوس خبر داد و گفت: با اضافه شدن ۱۷ دستگاه اتوبوس در مسیر خط بی آر تی، زمان انتظار در ایستگاه‌ها به دو دقیقه کاهش یافته است.