به گزارش جارچی آذربایجان، رسول نامور در آغاز دهه دوم فعالیت این شرکت بیان کرد و افزود: در دهه اول فعالیت، عمده تمرکز ما ارائه خدمات طراحی وب سایت و خدمات پشتیبانی سایت به کسب و کارهای استانی بود که توانستیم با ارائه خدمات مطلوب و طراحی وب سایت های باکیفیت، در توسعه کسب و کارها و افزایش فروش آنها نقش مهمی داشته باشیم.
نامور در خصوص رویکرد جدید این شرکت افزود: در چند سال اخیر محصول جدیدی با نام نرم افزار CRM کاواک را بومی سازی و توسعه دادیم. توسعه این نرم افزار، نیازمحور و براساس اکوسیستم کسب و کارهای ایرانی انجام شده به طوری که برخی از ماژول هایی که به زودی عرضه خواهیم کرد، هیچ مشابه خارجی ندارد و توسعه آنها دقیقا براساس نیاز کسب و کارهای ایرانی صورت گرفته است.
وی افزود: با توجه به امکانات و قابلیت ها، کاواک سیستمی فراتر از یک CRM است زیرا به غیر از بخش های بازاریابی و فروش، دیگر بخش های کسب و کار را نیز سازماندهی و یکپارچه می کند.
نامور با اشاره به استقرار CRM کاواک در برخی کسب و کارها در تهران و دیگر شهرهای کشور و درخواست های جدیدی که برای استقرار CRM کاواک دریافت شده است گفت: با توجه به تجربه خوبی که از همکاری با برخی کسب و کارهای خارج از استان داشتیم و بازخورد خوبی که از آنها گرفتیم، با ایجاد زیرساخت های اجرایی و پشتیبانی، ارائه خدمات فرا منطقه ای را نیز در دستور کار خود قرار دادیم و بر همین اساس، برآن شدیم محصولات و خدمات خود را در سطح کشوری و برای کسب و کارهای سراسر کشور نیز ارائه کنیم.
مدیر عامل شرکت داده تجارت در ادامه افزود: با توجه به اهمیت تحول دیجیتال و مطرح شدن دیجیتالی شدن کسب و کارها، و نیازی که در سازمان ها مبنی بر رشد و توسعه دیجیتالی آنها با استفاده از ابزارهای الکترونیک مشاهده کردیم، برآن شدیم که در این راستا به کسب و کار کمک کنیم تا حضور دیجیتالی خود را با قدرت و ابزار مناسب به انجام برسانند.
وی در پایان با تأکید بر این که شرکت داده تجارت همواره در کنار مشتریان خود بوده و بعد از این نیز گام به گام در حرکت به سمت رشد و توسعه، در کنارشان خواهد بود افزود: اطمینان داریم با ارائه خدمات کشوری مطلوب و ابزارهایی در کلاس جهانی، کسب و کارهای ایرانی قادر خواهند بود در جهت رشد، توسعه و افزایش بهره وری گام برداشته و نقش محوری در شکوفایی کشور داشته باشند.